December 24, 2013

Matt Walsh event

Lately I have been staying home a lot, mainly because of the cold weather and my studying obligations but also because I think we have no descend clubs in town. So when I got invited to a techno party, held at the top floor of a hotel, from 18:00 til midnight I got intrigued and thought I 'd try it!
The whole atmosphere of the event reminded me of an amazing night in Berlin, at the top floor of a building which turned into a club in the night, with an amazing view of the city lights and people who actually went there to dance unlike how Greek people only hold their glasses and stare at each other...
Of course this party was more undergoundish so this was my outfit!



Τον τελευταίο καιρό μπορώ να πω ότι έχω κλειστεί αρκετά στο σπίτι, κάτι ο χειμώνας, κάτι η εξεταστική κάτι και ότι γενικά δεν έχουμε και κανένα κλαμπ της προκοπής πια, αλλά χτες αποφάσισα να βγω μιας και το συγκεκριμένο πάρτυ μου κίνησε το ενδιαφέρον.
Την Κυριακή λοιπόν ένας φίλος του αδερφού μου οργάνωσε το μια techno βραδιά στον τελευταίο όροφο ξενοδοχείου η οποία ξεκινούσε στις 18:00 κατι έληγε τα μεσάνυχτα.
Μπορώ να πω ότι η όλη ατμόσφαιρα του πάρτυ μου θύμισε πολύ μία απίστευτη βραδυά στο Βερόλίνο πάλι στον τελευταίο όροφο μιας πολυκατοικιας που το βράδυ γινόταν κλαμπ, με θέα από τα μαγευτικά φωτα της πόλης όπου πας για να χορέψεις και όχι για να "κρατάς το ποτό σου και να χαζεύεις τον κόσμο"
Εδώ η φάση ήταν πολύ πιο underground οπότε να και το outfit μου!









Boyfriend Sweater: asos  /   Leatherlike leggings: Bershka  /   Plimsolls : asos
Bag: Calvin Klein  /  Necklace : handmade 

No comments:

Post a Comment