March 5, 2014

Flashback outfit in Rome!

Well the Italian vibe is still very vivid in my mind due to my recent trip to Milan,so today I thought I'd do a quick flashback to my days in Rome.
This is probably one of my favourite set of pictures because it reminds me of a very carefree time in my life.
I was visiting my boyfriend in Italy and we were just having fun snapping pictures around town...
Apparently I was wearing grey eye contacts at the time and I think I kinda miss them.
I was also wearing my favourite knit and and an Η&Μ beanie with a diy detail on it.
If you notice on the bow there are some gold strings and some pearls...
Well these belonged to a hair clip but I took them of and sewed them on my bow to add an extra sparkle!
Other items: A Bershka sweater-dress, Calzedonia blue tights, Longchamp Le Pliage bag and unidentified over the knee boots..
Hope you like it!

Μιας και είμαί ακόμα σε ιταλικό πνεύμα μετά το ταξίδι στο Μιλάνο σκέφτηκα σήμερα να κάνω ένα μικρό flashback σε κάποιες παλιές φωτογραφίες τραβηγμένες στη Ρώμη.
Το σετ αυτών των φωτογραφιών που βγάλαμε χαζομαρίζοντας με τον φίλο μου είναι από τα αγαπημένα μου κυριώς γιατί μου θυμίζουν μια εποχή που ήμουν πραγματικά χαρούμενη και ξεγνοιαστη.
Απ'ότι φαίνεται εκείνη την περίοδο φορούσα γκρι φακούς επαφής και νομίζω ότι θέλω να το ξαναεπιχειρήσω.
Επίσης ως πανωφόρι φορούσα ένα από τα αγαπημένα μου πλεκτά και έναν H&M σκούφο με την προσωπική μου diy πινελία. Οι χρυσές αλυσίδες με τις περλίτσες ήταν τσιμπιδάκι για τα μαλλιά το οποίο το έραψα επάνω στον φιόγκο του σκούφου για να του δώσω λίγη τσαχπινιά.. : Ρ
Το υπόλοιπο outfit αποτελείται από ένα φουτεροφόρεμα Bershka, κολάν Calzedonia, τσάντα Longchamp Le Pliage και αγνώστου ταυτότητος ψηλές μπότες...
Ελπίζω να σας άρεσει!
























No comments:

Post a Comment